27.6.2012

VOIMIA MULLE!

Voi tsiile mikä päivä, tai oikeastaan kaksi. Mun vatsassa on joku vika, Nooan silmässä on joku vika ja Nupulla on muuten vaan jotain vikaa, tiedä sitten missä. Mä oon ollut ihan toimintakyvytön tän mun vatsan kanssa, se vaan alotti eilen temppuilun ja paras asento on sikiöasento, yritäppä siinä sitten hoitaa huutavaa vauvaa ja pikkaisen ylivilkasta isoveljeä. Mä tosissaan toivoisin yhden lisäparin silmiä, että kerkeisin huomaamaan Nooan touhut. Kaveri kiipeilee pöydillä, repii Nupun tuttia, vetää vaatteet kaapista ja räkättää päälle, meillä päin jäähy on muuten aika kovasana! Nupun kanssa ollaan aivan uusissa ulottuvuuksissa, joko mimmi tekee hampaita tai sit on joku muu hätä, ainut paikka missä viihdytään on syli ja mieluiten liikkeessä tai sitten vatsan päällä köllötellessä, sepäs varsin mukavaa ajatellen tätä mun omaa kipeää kuontaloani. Josse on kiristellyt hampaita pitkin iltaa, mutta mä oon yrittäny tsempata  "no mutta tämähän on vain yksi ilta, joillakin tää on kokoaikaista, noniin hymyä huuleet". Kieltämättä alkaa itselläkin hymy hyytymään, joten toivotaan siis että huomenna olisi parempi päivä ja että mun umpilisäke ei räjähdä yön aikana, morot!

4 kommenttia:

  1. Mun 3kk poika ei myöskään viihdy nykyään muualla kuin sylissä. :)

    VastaaPoista
  2. kamalaa jos vielä aikuisen miehen kitinää joutuu kuunnella.Miehet on vauvoja koko ikänsä.

    VastaaPoista
  3. ja siis sinulle jaksamista.

    VastaaPoista
  4. luin ensin että "räkii päälle" onneks ei sentään..:-D ja tosiaan, voimia sulle, huomenna uusi päivä:) (olipas ärsyttävästi sanottu, no meni jo :D )

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS