13.6.2012

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

 Mä en tajua miten tuo poikanen ei kiinnostu hiekkaleluista, keinuista, ei edes uudesta motskarista taikka John Deerestä, mutta kaikki muu kyllä kiinostaa senkin edestä. Mä pidän siitä, että käydään kahdesti päivässä ulkona riekkumassa, mutta siitä en pidä, että saan juosta pää kolmantena jalkana pelastamassa Nooaa ettei se reppana jäisi auton alle tai menisi naapuri kerrostalojen rappukäytäviin. Ja meidän uusi hittileikki on nykyään röökin natsojen kerääminen, Nooa pitää tumppeja aarteina ja mä taas pahimpina vihollisina. En tajua miksi leikkipuistot toimivat ihmisten tuhkiksina ja vielä pahempaa on törmätä hajonneisiin kaljapulloihin, en kovin mielelläni lähde niitä kaivelemaan lapsosten kämmenistä puhumattakaan kitalaesta. Mä olen niin katkera niille, keillä on aidattu piha tai edes se leikkikenttä, olen jopa haaveillut leikkimökistä jonne saisin edes hetkeksi tuon kakaran lukittua, olisikohan se sallittua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS