9.6.2011

Mikkeli.

Mä oon niin korvia myöten täynnä tätä kaupunkia ettei ole tosikaan. Päivät ovat tosi tylsiä ja en todellakaan tiedä missä olisin ilman Nooaa, tuskin ainakaan täällä. Niinkun jossain aikasemmassa postauksessa jo kerroin vähän tätä muuttotaustaa tänne niin nyt voin vielä tarkentaa; Jossen koulupaikka oli täällä ja siirtoa ei saatu tehtyä Turkuun tai johonkin muuhun kaupunkiin, mun valinta tämä ei ollut ollenkaan! Parisuhteessa pitää joustaa puolin ja toisin, tällä kertaa mä joustin tässä paikkakunta-asiassa. Jos saisin uudestaan päättää niin lähtisin luultavasti jonnekin ihan muualle kun Mikkeliin!

Välillä mietin eri vaihtoehtoja asuinkaupungin suhteen ja tuntuu ettei mikään paikka iske. Savonlinnaan en muuttaisi enää mistään hinnasta ja enkä kyllä Mäntyharjuunkaan. Helsinki olis ihana mutta ei mun mielestä pienten lasten paikka (HUOM. mun mielipide), Turku on taas liian kaukana kaikesta ja maalle muuttoa en suostuis edes harkitsemaan, Mikä neuvoksi? Noh jääppä Mikkeliin, suhteellisen lyhyt matka kaikkialle, porukat asuu täällä ja on myös melko halpa asua. Hitto että oon umpikujassa!

Uskallan myös epäillä että Mikkeli-ahdistus johtuu suurimmaksi osaksi omista tulevaisuuden suunnitelmista, kavereiden puutteesta ja jostain tietystä fiiliksestä. Mulla on oikeesti niin kauhee ikävä mun oikeita kavereita, kaikki asuu nykyään ihan eripuolella Suomea ja aina ei ole mahdollista nähdä vaikka kuinka tahtoisikin. "Paras ystäväni" asuu tietenkin mun kanssa samassa asunnossa ja onhan meillä yhteinen lapsikin mutta sekään ei juuri nyt lohduta ja enkä oo kyllä niin varma tosta mun "parhaasta kaverista" onko se nyt oikeasti se mun "BFF". surkeaa!! 


6 kommenttia:

  1. tänne seinäjoelle vaan! :D no ei mä oon asunu tääl pian 3 vuotta ja kaipaisin taas maisemanvaihdosta...ei täälläkään hääviä ole :(

    VastaaPoista
  2. Miula on niiiiiiin samat fiilikset kotikaupunkini suhteen!! Miekin oon loukussa täällä vielä jonkin aikaa, mutta mie tahdon sitten ehdottomasti Kuopioon!! Haaveilen Helsingistä salaisesti..

    VastaaPoista
  3. Charlotte: Nooooh jätetäämpä väliin! :----D Tyytymätön tyyppi sinäkin, oikein! Kyllä tympii!

    Sini: Huh, en oo ainut tän ongelman kanssa! Meinaatko mitä muuten tehdä tulevaisuudessa? Jep minä myös, kaks vuotta sitten olin jo ettimässä asuntoa sieltä mutta sitten sattuneista(josse)syistä suunnitelmat muuttu :(

    VastaaPoista
  4. Mulla on loistava vaihtoehto sulle: TAMPERE! Ei ole liian kaukana, eikä maalla mutta ei yhtä suuri kuin Helsinki. Plus tietysti että mä asun täällä! ;D

    VastaaPoista
  5. mulla on vielä loistavampi ehdotus kun anniinalla, HEINOLA! :----DD Pikku kaupungissa on hyvä kasvaa isoksi!

    VastaaPoista
  6. helsingissä on muitakin paikkoja, ku ydinkeskusta. ;)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS