28.6.2011

Nooa oppii paljon uutta, onhan hän jo viis kuukautta

"Valotiet avoimet. Syd. ok. Hä symm. A fem +/+. 
Lonkat vakaat, testis +/+
Tavalliset käynnit jatkuu"

8075 g, 65,5 cm, aurinkolippa 42,2 cm

Olipa tylsä setä, ei kirjoittanut mitään muuta ja sitäpaitsi en ymmärrä noistakaan kertomuksista juurikaan mitään. Mietin oliko hän ulkomaalainen, koska mun piti monta kertaa kysyä "mitä,hä,sanotko uudestaan?" tässäpä esimerkki. L: "Onko kasvut katsottu äsken ennen kun tulitte tähän" H: "eii, en mä huomannu ainakaan" L: katselee konettaan "kyllä ne on äsken katsottu, Kristiina katsoi" H:"Mä kuulin että sä sanoit kasvOt" L: "Anteeksi, puhun epäselvästi, mutta sanoin kasvut". Arvatkaa oliko naurussa pidättelemistä. Kuinka lauseen merkitys voikin muuttua yhden sanan takia, mä vähän ihmettelinkin että ei täällä aikasemmin kasvoja olla kyllä sen ihmeemmin kateltu :----------D




3 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan mun ja Hassanin keskustelulta :D

    Voi näitä poikia, on ne vaan eritahtiin kasvavia kaikki :) Hitto kun se Aino joskus päivittelis sen pikku plikkansa mittoja niin sais koko köörin kasaan :)

    VastaaPoista
  2. vähän mä kans repeilen täällä :DD

    VastaaPoista
  3. Anniina: Hahaha, eikä :---D Niinhän ne kasvaa, olis hauska nähdä poitsut vierekkäin millaset erot näkyis, mitkä Iliaksen mitat muuten ovatkaan? Totta, Ainolla taitaa olla ainakin kesäpostaukset aika kortilla!

    Charlotte: Saatoin valahtaa punaiseksi :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS