18.6.2011

Taivas varjele

Voi morjes mikä eilinen... Sillä aikaa kun olin zumbailemassa, oli mutsilta tullut viesti "Hei tytär, mitäs jos vedettäs kevyet kenttäkännit yhtenä naisena, boring, ois kivaa!". Mä ihan tosissaan yritin vastustella viimeseen asti monista syistä, mutta ei auttanu itkut markkinoilla, koska äiti rupes auton-kiristys hommiin (lainasi siis mulle ja Nooalle autoa tänää reissua varten) ja siinä vaiheessa koin parhaaksi suostua ainoastaan seuraksi. 

Kierrettiin muutama terassi ja olin jo 2 siiderin jälkeen lähdössä helevetin kyytiä himaan pötköttää, mutta ei. Mutsi halus vielä lähtee tsekkaamaan kharman, vaikka kerroin että sen mestan keski-ikä on n. 20 wee. Milffi innostui vielä enemmän kun ovella kerrottiin, että iltaa olisi tähdittämässä Finnish Hockey Mafia. Taivas varjele mitä paskaa! Olis ees ollu Jare& VilleGalle tai ihan jopa itse Mertaranta, kerta toi kiekkohumu on vielä niin kiihkeimmillään. Kuinka noloa on artistille, että niitä on tanssilattialla fiilistelemässä arvioilta vain 10-15 ihmistä? Melkein sääliks kävi. Ja mun mielestä on vielä nolompaa, että joka ikinen biisi oli mixattu silleen että taustalla soi "taivas varjele mitä sieltä tulee".

1 kommentti:

ASIAA NÄÄS