6.6.2011

Tervetuloa arki, hyvästi bileet!

Mökkeily sujui vallanmainiosti lukuunottamatta 32 hyttysen puremaa, 16 mustelmaa ja järkyttävää hangoveria! Tällä hetkellä olen aika valloittava pakkaus, voitte vaan kuvitella miltä näyttää kun on levittänyt aimoannoksen itseruskettavaa ja lillunu monta tuntia paljussa, tulos on melko laikukas ja kaiken kruunaa nämä ihanat pistokset ja mustelmat. Fiilis oli mahtava parhaassa seurassa ja +(kai) 30 asteen lämmössä, niin siis siihen asti kun joku päälle kolmekymppinen äijä vetäs mua neppariin, saakeli suoraan silmien väliin ja mähän en sellasta jääny kattelee vaan vedin takas, arvatkaapa kumpi lenti pihalle? MINÄ, ihmettelempä vaan että mitä touhua, ihan reiluu ainaki mun mielestä :--------------D
ISO KIITOS mökkipirskeitten järjestäjille ja mukana olleille, tästä on hyvä jatkaa! 

8 kommenttia:

  1. ja vauva taas hoidossa, että mutsi pääsee ryyppään ja tappeleen?:( surullista

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Voihan sen noinkin ajatella jos haluaa! Nooa on ollut hoidossa viimeks reilu 2 kk sitten kun mä olen jossain käynyt, ainiin joo, viimeviikonloppuna oltiin Essin kanssa kattoo keikkaa ja juotiin parit,voi kamala. Surullista :-----------(

    Charlotte: Eikö :DD on vähä kipeet koivet!

    VastaaPoista
  3. kivaa tekstiä ja hienoja kuvia :) ihmettelen anonyymin kommentointia kovasti, mielestäni on hyvä että vanhemmat käyvät välillä tuulettumassa ja ottavat myös omaa aikaansa, varmasti piristää ja on mukavaa,. eikä aikaisemmistakaan teksteistä saa sellaista kuvaa että mutsin tyyppäämiset niin SURULLISEEN jamaan olisi mennyt :D on näköjään vaan ihmisiä jotka koittavat mustamaalata ja loukata tälläisillä väittellä.,

    VastaaPoista
  4. Huh tuo anonyymi! eiköhän se lapsi pärjää hoidossa ihan yhtä hyvin kun kotonakin. ja kyllä ite oon ihan valmis lähtemään, jos joku vaan lapsen hoitoon haluaa ( siis mummot, siskot, parhaat kaverit) en siis nyt ihan kellevaan antas kuiteskaa! ..selvennys, heh..
    Hienolta näyttää tuo paikka, ja palju ahh :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Näinpä! Enemmän mua huolestuttais jos en koskaam kävis missään ja kulkisin ferrarit jalassa aamusta iltaan paskasillaa hiuksilla :DD Mitenhän meidän nooan nyt käy kun äiti on tällänen hulda-huoleton? :)

    Nuokki: No joo luulis. Ja Nooa oli itseasiassa meillä kotona mun mutsin kanssa :DD Niimpä, ei nyt aina ryyppäämään tarvii päästä mut kunhan johonkin pääsee niin se on hyvä! Eikä tietenkään aina. Aika kauheeta,ajattele Nooa on reilu 4 kk ja oon käyny sen 2 kertaa,tai 3 jos toi jare&villegallen keikka lasketaan mukaan missä juotiin yhet baarissa :D:D:D:D:D Kyllä nää anonyymit jaksaa naurattaa ja varsinkin kun ne tuntuu tietävän aina kaikesta kaiken ja osaavat analysoida ihmisiä näinkin hyvin :D

    VastaaPoista
  6. Tiiätkö miten nous niskakarvat pystyyn ja rystyset valkeni, kun luin tuon eka kommentin!!!!!!!!! Miten voi olla noin idiootteja ihmisiä, ketkä kehtaa tulla tänne kirjottelemaan ja moralisoimaan!! -hp-

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä on ihan oman mielenterveyden kannalta, hyvä käydä jossain tuulettumassa aina aika-ajoin. Äiditkin tarvii omaa aikaa aina välillä :) Vaikkapa sitten vetämässä perseet olalle! Ja mummot sun muut on varmasti vaan ihan iloisia saadessaan hoitaa lastenlapsiaan välillä.. :) Ainakin meillä on tähän tulokseen tultu.. nimim. 2 kuukautisen pojan äiskä

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS