14.6.2011

Nonette/Noanna/Noona

Meidän Nooasta muuttui kertaheitolla göörli göörl! Söppänä hikipäissään muutenkin ja hiukset roikkuu silmillä niin ajattelin että heitän ponnarin päähän ja ongelma on ratkastu, mä en raaski/halua leikata noita kutreja. "Noona" on varmaan todella ylpeä äidistään sit joskus, jos sattuu nämä kuvat näkemään. Eilen kun lähdettiin Oravista niin jouduttiin laittaan tyttöjen huppari, koska Noonan äiti oli ollut vähän huolimaton pakkaamisen kanssa ja nyt vielä tuo tukkasysteemi, ei oo ihme jos pojan seksuaalinen suuntautuminen hairahtaa vieraalle polulle, ainakin tiedetään ketä syyttää!

Tästä muodonmuutoksesta voi päätellä jotain muutakin. Mulla on nimittäin taas kauhee vauvakuume ja toivoisin saavani pienen prinsessan Nooan kaveriksi. Josse on tosin vähän erimieltä ja alkaa järkeilemään heti jos vähääkään puhun tähän sävyyn "Olispa mukava saada sit seuraavaks tyttö, ajattele nyt miten kiva. Ei olis ees paljoo ikäeroo", vastaus on aina jyrkkä EI! Tänään jo hätäpäissään kävin pissailemassa tikkuun, koska mua rupes ällöttää kala ja olin varma että pullat olis taas uunissa. Eipä vaan ollut ja ehkä ihan hyvä näin, koska enhän mä ees tiedä miten jakaisin rakkauden kahdelle pienelle ja yhdelle isolle? Kaikki aikanaan. Onneks mulla on yks maailman dahkuin Tönttönen ja Orjapiiskuri!

6 kommenttia:

  1. EIKÄ MITEN IHANA NOOONA! :-----D <3 Tässä taas muuten meidän yhteinen taipumus, mä myös usein laitan Väpälle ponnarin takatukkaan, meijän Venla! <3

    VastaaPoista
  2. <3 Äääh, kun miekii haluun tytön Mikaelin kaveriksi mahd.pian, mutta vastaus on EI!..

    VastaaPoista
  3. Mä oon kans miettinyt jo toista, koska olis kiva saada lapsille pieni ikäero, että ne pystyis sitten yhdes touhata kaikkea. No päästin sen pari kertaa suustani ulos ja nyt poikaystävä on asiasta melkeinpä enemmän innoissaan kuin minä!! Oon vähän hämilläni! Loppujen lopuks meillä on siis minä se, joka yrittää vielä puhua vähän järkeä, miksi ei vielä. Mut menee vähän vaikeaksi, kun kuitenkin ittekkin haluaisin! :) Sekavaa!!!! :)

    VastaaPoista
  4. Meillä mies haluis toisen ja mä koitan vähä voittaa aikaa harkitsemalla.:D

    VastaaPoista
  5. Tunnen itseni aina niin naiselliseksi näissä vauva-asioissa, kun en ole koskaan potenut varsinaista vauvakuumetta :D Ollaan vaan pohdittu että toinen lapsi olisi kiva sitten kun Hassanilla on ammattinsa ja kun mä olen saanut olla töissä (jos saan sairaalasta vakipaikan) tai kun olen opiskellut itselleni toisen ammatin. Mun nuorimmilla veljillä on ikäeroa 7 vuotta ja ihan hyvin ne on pärjänny noinkin :)

    Noona <3

    VastaaPoista
  6. Essi: Toverit Venla ja Noona <3

    Sini: Aijaas, teilläkin tuttu sana tuo EI? :D

    Teddybear-: No teidän pitää päästä johonkin fiksuun ratkaisuun yhessä? :)

    Nita: Vähä oon kade sulle! :O :D

    Anniina: Ihan totta, olishan se kiva että olis vähän enemmän jotain ns. pohjaa mut eiiish mä niin haluisin. Ja ihan totta tuokin että pärjää muksu myös "itekseen", mulla ja mun pikkusiskolla on 16 vuotta ikäeroa ja veljellä 18 :D Ja yhdellä veljellä melkein 4 ja hyvin me ollaan kaikki pärjätty :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS