1.6.2011

Pimppasin kesäkeittiön.

Kämpän tuunaaminen on kivvoo hommoo!!


Vas. "Vanha keittiö" ja pikku jutuilla siitä sai ihan erinäköisen, mitäs sanotte? Mä oon kyl vähän sellanen tuuliainen. Suunnittelen kovasti aina kaikkee mitä pitäis tehdä mut sit ne jää vähän puolitiehen, muistatte varmaan postauksen parveke kesäkuntoon ? On se sen verran kunnossa että siel on uus matto ja Josse osti mulle roikku-amppelin (?) + että siel ei oo enää kauheeta roskisvuorta! Mä en tajuu kuinka ne sinne aina kerääntyy vaikka kuinka Jossen kans sovitaan et ne pitää viedä samantien ulos? Keittiöön oon ainakin nyt tyytyväinen ennen kun löydän sinne taas jotain uutta

Uuteen keittiöpakettiin kuului myös noi hauskat mökkimäiset keittiöliinat ja patakintaat! Jossehan näistä kaikista hyötyy eniten nimittäin mut aika harvoin näkee tuolla hellan ääressä, mä inhoon ruoan laittamista!!! Vielä vuosi sitten en osannu keittää kun kolme kuppia kahvia ja tehdä jauhelihamakaroni-mössöä mut jos nyt siihen vertaa niin oon kehittynyt huimasti, siitä huolimatta Jossen keittiö on kodin sydän, ei Hannan!

5 kommenttia:

  1. kivan raikkaan näköstä vaikken ookaan vihreen ystävä :D mua ei vuosi sitten kans näkyny ruokaa laittamassa kertaakaan (huom!opiskelin ravintolakokiksi) :DD nyt mä teen sitten melkein aina meidän ruuat :D ja mä en itse juo kahvia ollenkaan joten oon helmikuussa keittäny elämäni ekaa kertaa kahvia mein moccamasterilla...

    VastaaPoista
  2. ei vitsi kuinka kivan näköstä ja toi vihree on loistava tehosteväri! mä ite voisin laittaa vaik kaikki paikat meillä vihreik. :-D ja vitsi kuinka kivalt viel tos uudessa kuvassa näyttää kun puutki on ihan vihreenä ja kesäistä!

    VastaaPoista
  3. Charlotte: kesäkeittiö! EN itekkään kauheesti vihreestä oon tykänny mut nyt kyllä sytyin! :)

    Essi: Notta eikö vaan? wc seuraava projekti? :)

    Janni: Jep, kiitti! :)

    VastaaPoista
  4. iha huiput verhot, ite kans ostin jotexilta samanlaiset joku aika sitte.. ;)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS