29.9.2011

25 asiaa minusta

Jenni ilahdutti mua tällaisella haasteella. "Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän." tekeköön ken tahtoo!


1. Vihaan eläimiä tällä hetkellä yli kaiken, koska saavat mut aivastelemaan sekunnin välein. ALLERGIA, FUUUU! 2. En ole ikinä täysin tyytyväinen sisustukseen liittyen. 3. Mulla oli teini-iässä akne. 4. Ollaan tunnettu Jossen kanssa jo 12 vuotta, enkä ollut koskaan tennarina kiinnostunut hänestä kuin kaverina. 5. Toivon tyttö-lasta. 6. En ole hakenut koskaan sossusta rahaa. 7. En osaa hillitä itseäni ostoksilla. 8. Olin nuorempana usein kotiarestissa. 8. Aion laittaa lapseni joskus arestiin, jos hommat eivät toimi niinkun on sovittu, esim. kotiintulo-ajoissa ym. 9. Inhoan parisuhde-keskusteluja Jossen kanssa, ja yritän niitä parhaani mukaan välttää. 10. Olin ennen häntäheikki tyttömuodossa. 11. Olen usein itsekeskeinen. 12. Olen nähnyt Titanicin 48 kertaa. 13. En juo lonkeroa tai imeliä siidereitä. 14. Pissasin toissapäivänä housuuni. 15. Olen vetänyt tyttöjä sekä poikia kuonoon. 16. Kärsinyt kolmiodraamasta. 17. Kaipaan toisinaan vanhoja aikoja. 18. Olen katkera varakkaille ihmisille jos he eivät ole tehneet rahan eteen mitään. 19. Harmittaa ettei Josse tykkää käyttää ruutupaitoja. 20. En luota mustalaisiin. 21. Mutta olen liian sinisilmäinen uusia tuttavuuksia kohtaan. 22. Toivoisin, että Nooa nukkuisi aamuisin pitkään. 23. Jännittää kuinka Nooa suhtautuu uuteen vauvaa. 24. Tänään olen kuullut mahtavia uutisia x2. 25. Jätin kertomatta pahimmat asiat.



7 kommenttia:

  1. Hauska!:) Tuleeko teille tyttö vai onko se vain toiveissa? Mäkin olen aina toivonut tyttöä ja niin onnellinen, kun olen sellaisen myös saanut.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ei oo vielä tietoa kumpi tulee, 10.10 selviää jos selviää ;) Kerron kyllä sitten! Mä toivoin eka poikaa ja sain mut saa nähä toisen toivomuksen kanssa :)

    VastaaPoista
  3. 9 ja 19 parhaat! meillä ihan sama :DDD

    VastaaPoista
  4. Mä en itseasiassa tunne ketään, joka olis hakenut sossusta rahaa. Ja oon ylpee siitä.:D

    Ja sit toi 18. Monet lapset, jotka ovat syntyneet varakkaisiin perheisiin ja saaneet kaikkea, mitä rahalla voi saa hankkia ovat kuitenkin tavallaan joutuneet tekemään "uhrauksia" (joskaan niitä ei heiltä oo kysytty) varakkuuden eteen. Vanhemmat ovat voineet olla paljon pois ja tehdä todella pitkää päivää. No, rahaa on tullut, mutta yhteistä aikaa ei.

    VastaaPoista
  5. nuokki: Ei ne kyllä parhautta ole, päinvastoin :---D

    Anonyymi: No mulle on yks lysti hakeeko joku sossusta vai ei, ja miks sun mielestä on ylpeyttä olla tuntematta heitä ketkä ovat hakeneet? :o

    No joissain perheissä se on noin ja joissain ei, on yhteistä aikaa ja rahaa kuin roskaa! Puhutko omasta puolestasi?

    VastaaPoista
  6. Kohta 18. Onko se sulta sitten jotain pois?

    VastaaPoista
  7. ano: On se tiettyjen kohdalla, koska ne tyypit on aikamoisia kermaperseitä,pinnallisia ja yleensä aika typeriäkin.

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS