16.9.2011

Hei Hei Ruuhkatukka

vanha vs. uus
Tänään tempastiin ja sanottiin Nooan näköetäisyyttä häiritseville karvoille morot! Tämä karvarointi olisi pitänyt suorittaa jo aikapäiviä sitten, mutta mä en vaan raaskinut. Hyvä etten saanut sydäriä kun naapurintyttö lampsi meille koneen sekä saksien kanssa ja kysyi "kummallas vedetään"? Nooa ei ollut moksiskaan kun hiuksia saksittiin, päinvastoin, toinen yritti sormiaan tunkea saksien väliin luoja kiitos onnistumatta. Mulla oli aluksi viha-rakkaussuhde uuteen kampaukseen, mutta päiväunien jälkeen mieleni muuttui parempaan, pääasiahan on että lapsi näkee eteensä ilman että joutuu taivaaseen tähtäilemään. Ootteko samaa mieltä mun kanssa siitä, että poika vanhentui ulkonäöllisesti ainakin tuuman?

7 kommenttia:

  1. Näyttää kyllä vanhemmalta! Mikä ihme siinä onki että hiustenleikkuu vanhentaa? :D Siis varsinki vauvoilla ja pikkulapsilla.

    VastaaPoista
  2. Ei vitsit, ensi vilkaisulla en edes tunnistanut, että tuo oikeanpuolimmainenkin on Nooa! Kyllä näyttää tosi paljon paremmalta ja tosiaan vanhemmaltakin! ;D

    VastaaPoista
  3. Kyllä on hieno tukka pojalla :)
    -M-

    VastaaPoista
  4. Mulla kesti kauan ennen ku suostuin meidän pojan tukan leikkaamaan, kerkes kasvamaan jo olkapäihin asti. :D

    VastaaPoista
  5. Laura: Emmä tajuu mikä siin oikee on :D

    Satu: Eikö? Mä oon ihastellu sitä koko illan kui söppänä pikkuiso siit tuli :)

    Anonyymi: Khyll!

    jenny: hahahaha, ei mekää leikattu ku tost eestä ja mul on tarkotuksena kasvattaa sille vähä pidempi tukkeli! :)

    VastaaPoista
  6. Voi ku meiän tytöllä kasvais tukka yhtä tuuheena :D puolivuotias tyttö siis meillä ja ei tukkaa oikeen nimeksikään :D No kait se jossai vaiheessa alkaa toivottavasti kasvaa :)Ois vaan nii ihana laittaa joku söpö ponnari!
    -M-

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS