13.9.2011

syksyfiiliksiä

Tiedättekö sen raukean fiiliksen? Mulla on kestänyt sitä tunnetta jo kaksi päivää ja toivon, että se vaan jatkuisi. Päivät menee Nooan kanssa ilman kitinöitä ja illalla kun olet saanut pojan nukkumaan ja tavarat siivottua, on oloni niin levollinen. Sytytän tuoksukynttilöitä pitkin kämppää ja käperryn viltin sisään viltsut jalassa, ei vois parempaa toivoa rauhoittumista varten. Mukavaa on myös se, että tietää joka päivälle jotain ohjelmaa ettei ihan pääse tylsistymään ja rutiinit pysyy kasassa. Kyllä mä olen ainakin niin järjestelmällinen tietyissä asioissa ettei joissain hommissa pysty joustamaan, esimerkiksi jos aamulla tiskit lojuvat pöydällä tai olkkarissa viltit ovat viikkaamatta, mä saan raivarin jo heti aamusta ja luultavasti koko päivä menee pilalle.

Tykkään syksystä, mutta eniten pidän siitä fiiliksestä kun heräät yhtenä aamuna ja huomaat kun ensilumet pötköttävät maassa, se tuoksu tuo mieleen hyviä muistoja muutaman vuoden takaa ja lapsuus-ajoista. Vaikka se on raivostuttavaa, että joululaulut alkavat soimaan kaupoissa jo lokakuussa, niin on se silti mukavaa kun tietää joulukiireen ja stressittömän ajan alkavan (HAHAH). Hyvä syy sisustaa kotia joulutunnelmiin ja pukeutua lämpimästi. Mitä mielikuvia teille tuo syksy ja talven alku? Mun mielestä tää on niiiiiin ihkuu!

4 kommenttia:

  1. ite tykkään kans syksystä ja jouluun valmistautumisesta. toi tuoksukynttiläjuttu kuulosti hirmu lämpöiseltä. oioioioi, itekki haluun! :)

    VastaaPoista
  2. voi ku olis itelläki vaa aikaa käpertyä peiton alle kynttilöiden valossa.... kuulostaa niin ihanalta! syksy on mun mielestä masentavaa aikaa, vettä tulee ku esterin perseestä ja kaikki muuttuu, kesä on päättynyt. sit taas kun lumet tulee niin se on merkki joulusta! jouluun valmistautuminen on parasta ikinä ja joulu tottakai.

    VastaaPoista
  3. hheidihh: Se todellakin on sitä, oottelen taas iltaa et pääsee fiilistelee :) Suosittelen!

    hyyni: Miksei ole aikaa? :O

    VastaaPoista
  4. mulla paljon kouluhommia ja töitä, ja harrastuskin vielä päälle. illat läksyjä varten ja sit vaan äkkiä nukkumaan... viikonloput sit taas teen usein töitä kans.. nään kavereita ja oon aina jossain muualla ku kotona.. ehkä pitäis vaan tiivistää yks ilta pelkästään ja vain itelle!! eiks

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS