9.9.2011

Ei mikään basic heppa

Mun mielestä toi keinuhirvi on aika hauska peli! Mä en oo ite koskaan syttyny siihen puiseen hevoseen, en sitten tiedä johtuuko se siitä, etten ole (tietääkseni) koskaan sellaista itse omistanut, mutta toi hirvi on kyllä lelujen top10:ssä ykkönen. Leluja olen karsinut jonkin verran jemmaan tai heittänyt kokonaan poies, ja yksi hyvä kikka siihen ettei lapsi kyllästy omiin leluihin on se, että laittaa osan kaappiin odottelemaan omaa vuoroaan siihen asti, että käytössä olevat lelut tökittää ja lapsi repii mielummin verhoja. Lelujen vaihtelu on aika jees ja luulen, että meillä se ainakin toimii.



1 kommentti:

  1. Ihana hirvi :D
    Miten oot saanu ton liikkuvan kuvan tuohon, mä ku oon yrittäny sellasta lisätä niin se ei liiku ollenkaan, näkyy vaan se eka kuva koko ajan :/

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS