16.11.2012

Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.

IMG_6983

Huomasin tekstejäni selatessa, että aikamoinen ruikuttaja olen ollut ja siihen tulee nyt piste. Mä en halua, että mun blogi muuttuu negasävyiseksi ja tylsäksi. Nyt mulla on kuitenkin ne hyvät ja huonot uutiset :-)

Huonot pois alta :----( :

-Lauantaina pukeudutaan mustaan surupukuun ja saatetaan ukki viimeiselle matkalleen
- Auto hajoo
- Pyykkikone hajoo
- Tietokone hajoo
- Nooa on tuhmis
- Äiti väsynyt, vihainen ja turhautunut. 
- Tukiperhe homma siirtyy väkisin ainakin kevääseen

Mukavuutta :----)

- Selvisi, että olin saanut hyvää palautetta harjoittelusta ja sain sen oppisopimuspaikan ja työt alkaakin jo tammikuussa
- Essin ja Paulin ihanaihana vauva syntyi <3 p="p">
- Lapset nukkuvat hyvin
- Jossen kanssa menee hyvin
- Ainiin, varasin mulle ja Josselle hotellin 8.12 lahteen, pusss!
- Pelastin kuvat hajoavalta compaq:lta! (miten toi kirjoitetaan?)
- Suurinosa joululahjoista on hommattu
- Sovin erään lapsille tärkeän henkilön kanssa vuoden kestäneen riidan
- kaverit on <3 br="br">


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS