28.11.2012

collagecollage2

Kaksi vaihtoehtoa. Ensimmäinen oli siivota ja toinen viettää viettää aikaa tyttären kanssa, valitsin jälkimmäisen. No tietysti mä valitsin! Hyvä etten heilunut jo rätti kädessä kunnes tajusin etten ole viettänyt Nupun kanssa laatuaikaa sitten lähimuistini. Köllittiin lattialla, taputettiin, napsittiin ärsyttäviä salamakuvia, pusuteltiin ja kikateltiin, ihan perus tyttöjenjuttuja siis. Mä en malta odottaa kun Nuppu kasvaa pikkuvanhaksi ja me voidaan yhdessä käydä ostoksilla ja kävellä kaupungilla käsikädessä ilman, että tyyppi yrittäisi livistää silmistäni. Toivon kovasti, että me Nupun kanssa saadaan rakennettua yhtä hyvä ja läheinen äiti-tytärsuhde, kuin mitä mulla ja mun äidillä on. Äiti on mulle yksi parhaista kavereista ja niin kliseeltä kun se kuullostaakin, niin on hän myös suuri roolimalli, niin perusasioissa kuin lastenkasvattamisessakin. Mä niin nään sieluni silmin, kun me Nupun kanssa päästään touhuilemaan, sillä nämä taputukset ym. on vasta alkua!

4 kommenttia:

  1. Nuppu on kasvanu hurjasti! Vastahan hän syntyi.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Nuppu on tollai pikkuiso oravanhammas :) NIINPÄ, mä en tajuu mihin aika menee :(

      Poista
  2. Ihanaa. :-) mulla ei ole minkäänlaista suhdetta mun äitiin, enkä sitä kyllä ole koskaan kaivannutkaan. Nyt vaan alkanut mietityttämään myöhemmällä iällä, että osaanpas ainakin sitten itse olla äiti ja läsnä. Tästä postauksesta tuli hyvä mieli. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut jos se on sulle ok, niin hyvä niin :)
      Voi kiiitos :--) Sain tänäänkin viettää Nupun kaa kahestaan aikaa ku boijjaat oli uimas!

      Poista

ASIAA NÄÄS