20.11.2012

IMG_7431

Mun mielestä on ihan älyttömän mukavaa, että mun lapsilla on monta kaveria ja uusia saadaan koko ajan. Nooa on oikein yltiötuttavallinen, ihan niinkuin äitinsäkin. Nuppukin on, mutta vaatii eka hieman lämmittelyä ja totuttelua kunnes tykästyy ihmisiin, vähän sama kun Jossella (epäsosiaalinen moukka). Hassua ajatella, että noinkin pienet tyypit osaavat rakentaa ihmissuhteita niiden kestävyyteen katsomatta. Nooakin juttelee kavereistaan päivät pitkät ja ilahtuu kovasti kun näkee niitä mielitiettyjään, aika liikkis. Mä kyllä hartaasti toivon, että muksuilla pysyisi ainakin osa näistä kamuista ihan aikuisikään asti. Itestääkin on aika jees, että tietyt tyypit ovat kulkeneet rinnalla melkeimpä vaippaikäisestä. Kaverit on parhautta :-)

5 kommenttia:

  1. Kyllä ne parhaat ystävät/kaverit kestävätkin! ainakin mulla ja pidän huolen että myös lapseni saa pitää kaverinsa mahd. kauan ja osaa kohdella tärkeitä ihmisiä niinkuin asiaan kuuluukin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, pari on lähteny lätkimään mut ehkä ne ei oo niitä tärkeimpiä sitten? :)

      Poista
  2. Oi, olen ihan samaa mieltä! Ja musta kanssa tuntuu, että meidän (vasta) 8-kk poika jo nyt ihan oikeasti tykkää muiden lasten seurasta ja leikeistä.

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS