27.4.2011

6 draculaa jalassa!

Eilen lähdettiin Nooan kanssa dösällä ekaa kertaa kahdestaan ja kivuitta me siitä myös sujuttiin, mulla on aina vaan jostain syystä hirmu epävarma olo kun matkustellaan rattaiden kanssa, joo ja sit sattu hassu törmäys pysäkillä, yks Keravalainen kaveri sattu kävelee siitä ohi ja sovittii et tulee illalla meille kahville, siis tää tyttö on enemmän Jossen kavereita mut silti,vähän kivaa törmäillä tuttuihin??!

Päivä menikin siinä et käytiin Sallan ja vauvojen kanssa köpöttelee Gigantilla, juotii kahvii ja höpöteltii, muuten normipäivä kun muutenkin mut eipähän tarvii itekseen jutella tai aina vaan Nooan kanssa, se on viel kieltämättä vähän tylsää kun keskustelu on aika ykstoikkosta eikä Nooa yleensä edes vastaa mulle ku kysyn jotain,epäkohteliasta?! Mä onnistuin saamaan itelleni jäätävät rakkulat jalkaan tolla gigantin reissulla, mulla oli sellaset gladiaattori tyyliset kengät jalassa joita käytin myös viimekesänä eikä sillon kyllä tullu mitään?! Alan tosissaan epäilemään että mun kanootti kasvo raskauden aikana, koska jotkun muutkin kengät hiertää ja tuntuu pikkasilta,BUU!



Ulkona on kyllä jo tosi kivan näköstä, mä oon tehny seurantaa nimittäin lauantaina ei ollu viel puissa mitään ja nyt päivä päivältä aina vaan jotain enemmän, koivuissa näkyy jo lehdennuppua, vai miten se sanotaan?! :D Ystävämme ampparit on myös saapuneet, vitsit et mä ihan oikeesti inhoon niitä sydämeni pohjasta! Naapurin setä vielä rupes pätemään kun marmatin niistä kaverilleni tossa pihassa; "Einstein on sanonut että kun ampiaiset kuolee,seuraavaksi kuolee luonto ja sit ihmiset", saattaa hyvinkin pitää paikkaansa mut mä ainakin haluun noista meidän partsiamppareista eroon. Hei ja mun parveke projekti on edistyny jo jonkin verran, laitan sitten kuvaa kun se on kokonaa valmis,mut siihen menee vielä hetki kunhan päätän mitä kukkia sinne haluan (lue: helppohoitoisia,mielellään muovikukkia)..

2 kommenttia:

  1. Meijän äiti sano että sen jalka on kasvanu numerolla joka raskauden jälkeen :O

    VastaaPoista
  2. Suloisuudet! Ihan kun oikeella yläällä Nooa kertois ja näyttäs jotai ja Aino kattoo :P

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS