8.4.2011

Varsinainen "perhesauna"

Juu ei niinkään rentouttava saunakeissi, mut Nooa tykkäs. Pieni pääsi ekan kerran tuntemaan saunan ihanan lämmön ja kyllä kädet viuhkas ja pää heilu kun kaks suihkua oli samaan aikaan päällä "hooo,mistä tämä ääni tulee,masussa taisi olla samantyylinen lorina" :) Oma saunominen jäi vähän vähemmälle, mutta kummatkin päästin rauhassa pienet löylyt ottamaan, eipä siistii!



Juu ja mun himapostaus siirtyy, en oo jaksanu tehä edelleenkään mitään, muistatte varmaan mun "ypyviikon" joka ei sisällä muuta kun lörskäämistä!

10 kommenttia:

  1. Kivanoloinen blogi!
    Oli jotain jälkeä jätettävä, kun huomasin, että teilläkin on Nooa. Meillä kans, 07/10 syntynyt herra herranen :)

    VastaaPoista
  2. Heini: Kiitos :) Olette hyvän nimen valinneet ;)

    VastaaPoista
  3. Sauna = parasta! Meillä Rasmus (1v 9kk) alotti saunomisen 2vkosena ja on ollu jo pitkään kova mies saunomaan..ottaa kovia löylyjä ja juo vettä suoraan löylykauhasta jos oma vesi loppuu kesken löylyjen :DD Rasmuksen toistaiseks nimetön pikkuveli (6vkoa) alotti myös saunomisen 2vkosena. Ja se on jänskä juttu, mutta noi meiän pikkumiehet on kyllä kovasti tykänny saunoa. Ne on siel saunassa ihan hiljaa ja ihmettelee (vauvana siis, nyt Rasmus mekastaa ku iso lauma mustalaisia..haha.. äitiinsä tullu. Ja isäänsä!).

    Mutta juu..kyl vauvan kanssa jää kovemmat löylyt ottamatta itellä, mikäli ei oo mies tai joku muu jeesimässä. Ainoo huono puoli tuol saunoessa ja suihkussa on mun mielestä se, että HUI KAMALA ku ne vauvat ON LIUKKAITA SAIPPUAPALOJA!

    VastaaPoista
  4. Memma:Ihan huippujuttu toi sauna! Koskas muuten teidän pikkukakkonen nimetään?! :)) Niin on,mä oon ite kylvettäny Ukko-Nooan 2 kertaa ja se ei oo mitään helppoo puuhaa,luulen että jännittää meitä kumpaakin se touhu, isi on siinä huomattavasti varmempi!

    VastaaPoista
  5. Pikkumiehellä on ollu nimi jo masussa asuessa heti ku tiiettiin onko tyttö vai poika, mutta nimi julkistetaan viikon päästä ristiäisissä. Mieshän sen möläytti vahingossa yhen kaverin kuullen, mutten tiiä hoksasko kaveri vai oliko vaan sillai ettei muka huomannu :D
    Mä päätin etten meiän pikkujantteria kylvettele, ku se on niin kamalan kauhuissaan ja hädissään siel kylvyssä. Säästyy äiti ja poika itkulta ja pahalta mieleltä ku pitäydytään suihkussa ja saunassa :)

    VastaaPoista
  6. Memma: Sama homma oli meillä ja sit piti toki pojan synnyttyä kattoo onko hän Nooan näköinen ja jos ei ois ollu niin nimi ois menny vaihtoon! :) Meillä taas Nooa rakastaa kylpemistä ja simahtaa illalla kun saunalyhty!

    VastaaPoista
  7. Voiiii mikä söpöläinen <3 Miksi mä en ole aikasemmin törmännyt sun blogiin? Tämähän on aivan ihana :)

    VastaaPoista
  8. Anniina: Mä en tiedä,ehkä se johtuu siitä että oon tätä pitäny vasta kuukauden, mutta kiva että tykkäät(te) :)Noh Nooa on sellanen heartbreaker!

    VastaaPoista
  9. http://imgur.com/Gegof

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS