25.4.2011

Kevättä rinnassa

Eilen oltiin Pappalassa koooko päivä, oli kyllä taas parhautta! Syötiin kevään ensimmäiset grillimakkarat, pojat laitto meidän autoa ja Nooa nautti huomiosta, niin ja näin myös hyttysiä! Noukka ei oo ikinä nauranu niin kovasti ääneen kun eilen, Iiris-täti oli hirmuisen huvittava :) Oli päivässä myös vähän huonoa, nimittäin mua rupes aamulla kauheesti itkettää kun Josse oli myllänny Nooan vaatekaapin ja vähän suututti, itkin oikein vuolaasti, TÄ? Illallakin mua vielä itketti, se ei tosin johtunut vaatekaapista, vaan siitä että Idolsin jakso oli tosi surullinen :( Voi niitä pieniä Haitilaisia sekä Kambodzalaisia,varsinkin se yksi jalkapalloilia poika vallotti mun sydämen,nyyh :(

ÄIJÄ

 illasta sattu hauska juttu kun istuskeltiin Jossen kanssa parvekkeella, kerroin että näin perjantai-iltana tähdenlennon ja tiiättekö et samalla kun sanoin tuon lauseen lensi taas yksi tähti mut se oli vihertävä ja ei menny kun muutama sekunti niin lokit alko huutamaan ihan älyttömästi, mitä ihmettä tapahtu? Varmaan joku meteoriparvi oli meidän yläpuolella??!! Aika vänkää!

ps. oliko munarikas pääsiäinen?

5 kommenttia:

  1. Mä itkin kans siskon ja äipän kaa ku vesiputous ku kattelin sitä ohjelmaa.Se jalkapalloilijapoika oli ihana <3

    VastaaPoista
  2. Toi herkkyys noihin itkukohtauksiin, ON tuttua!! :))

    VastaaPoista
  3. Tiina: Eniten mua itketti se tyttö kenen kanssa Ellen jutteli!

    Peppi: Nooa on söppänä <3

    Salla: Ihan kauheeta, mä hermostun niiin pienestä nykyään!

    VastaaPoista
  4. Coolit lasit nooa notskilla :) meill kans itkettii idolsin aikana, ja hmm, myös pieniä tirahduksia myös muuloinkin. ne on ne kuuluisat hormoonit..vai onko.. no jokatapauksessa..ps.oli muuten aika munaisa pääsiäinen ;) ;)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS