17.4.2011

Vauvoja sielä, vauvoja täällä

Jopas oli vauva-täyteinen viikonloppu niinkun voi jo otsikosta päätellä!
Perjantaina käytiin Noukan kanssa moikkaamassa pientä pientä pikku-serkkua, Kaarle-poikaa jolla ikää 1 kk! Ihan uskomatonta miten nuo pienet kasvaa, aina puhutaan et kylläpä ne kasvaa nopeasti mut en mä nyt aatellu että se ero on noinkin suuri 1,5 kuukauden ikäerolla :o

Kaarle-pikkuserkku <3
 
Eilen oli Hanna-päivä, jätin pojat kotiin ja käänsin polosen nokan kohti Savonlinnaa. Voi eikä miten pieni mykkyrä siellä köllötteli ihanan tädin kainalossa, niiiiin pieni tyttö <3 Ikää pikku tipusella vasta 5 päivää! Ensimmäiset puol tuntii meni vaan sössöttäessä ja ihaillessa uutta ihmistä kunnes uskaltauduin ottamaan ees syliin! Onko Nooakin ollut niin pieni?! Nyt vieressäni pötköttää kohta kolmikuinen minimonsteri! Kyllä mä olen sitten onnellinen noista pienistä ihmeistä, kuinka pienestä se uus elämä sitten alkaakaan?

Kapteeni Karjalaisen tytär <3

Tää päivä menikin sitten vähän isomman vauvan synttäreillä nimittäin pikkuveljeni Samun! pikku-Tau täytti jo 3 vuotta, yhä edelleen mä hämmästelen mihin tää aika oikein häviää?! Me ostettiin Emman ja Mikon kanssa kimppalahjaks tosi magee autoreppu jossa on pyörät alla, pitäähän pikku-jätkällä oma reppu olla! Syötiin ittemme ähkyiks ja seurusteltiin synttäriporukan kanssa! Itseasissa aika hauskaa on se, että Samun yksi kummeista on mun kaveri johon äiti on tutustunut minun kautta muutamia vuosia sitten ja synttäreillä oli sekä Emmakko johon äiti on myös tutustunu mun kautta,hassua eikös?! Paljon onnea Tau 3 wee <3

juhliin hop!
 Herkkuja omonomomm!! Samu halus Nooan pullon jämät! Sissille rakkautta ja samulle myös <3


Huomenna alkaakin uusi viikko ja uudet kujeet! Nati nati!!

1 kommentti:

ASIAA NÄÄS