12.4.2011

Kaikella ne palkitseekin!

Aamulla kun herättiin Noukan kanssa niin postilaatikosta oli puonnut s-ryhmän asiakasomistajalle vauvan johdosta pikkulahja enkä mä ees tiedä mikä se on, eka pitää täyttää joku lappu ja sit sen vasta saa ja vähä mää petyn jos se ei oo rahalahjakortti tai joku muu rahaan liittyvä, en ainakaan yhtään vammasta pehmolelua halua tänne pyörimään! Sitten oli tullu myös hennesille -50% alelappu vauvanvaatteeseen (ihan hyvä vaan ettei aikuiselle,koska mulla on "vaatteidenosto-kieltokuukaus" menossa??mut sitä ei lasketa että minttu tuo mulle ginasta pari paitaa meille tullessaan,mut noh noh eipäs pompita aiheesta) joo ja sit tuli viel kaksplus lehti, siinä olis ollu hyvä tarjous 5kk 20€ mut oli niin tyhmät tilauslahja-valikoimat että jätin välistä ja sitäpaitsi vauva-lehti on mun mielestä hyvempi! :) Vähän oli kiva saada tollasia ylläreitä!


Maanantai oli aika hurja päivä! Mun täti sai pienen tytön eilen aamulla (rv42+2) ja se oli hurjaa touhua se, mut en viitti puhua siitä enempää, koska se on hänen yksityisasiansa mut sen voin sanoo et oli aika pelottavaa ja pulssi oli koko suvulla ainakin miljoona! Ja mä ainakin aion lähteä tällä viikolla Savonlinnaan kattomaan sitä pientä ja hänen äitään <3 Mähän olin jo viikonloppuna menossa,mut pamahin kipeeks ja se vauvan käynnistys ei tosiaan menny ihan niinkun olis pitäny!

11 kommenttia:

  1. Siis meillä tuo s-ryhmän lahjakortti oli ainakin rahalahjakortti eli kun täytettii ja vietii S -kauppaan nii saatiin 2o e lahjakortti :) joko on tullu kaphallilta alennuskuponkeja? niitä satelee jokapuolelta ;)

    VastaaPoista
  2. Salla: No hyvä juttu! Ei oo tullu, eikä kyl haittaakaa,mä en niin kauheesti kappahalin vaatteista tykkää :/

    VastaaPoista
  3. Savonlinnaaan :D tuun kyylimään kaikki kadut, että nään vilauksen siusta :P

    VastaaPoista
  4. IHANA toi pieni <3!!!!!!!! hei mist noit kuponkei sit tulee? (HMn siis)

    VastaaPoista
  5. Sini:hahaa, hitto ku mä haluisin lähtee jo nyt mut bensa on niiin törky kallista että odotan mielummin äitin kyytiä :DD saakeli,ei oo ees mitään tekemistä ja siellä olis,boring!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Niin on,odotan kovasti että pääsen häntä hypistelemään <3 no hennesiltä tuli meille,eiköhän ne sieltä ne lähettele, en ainakaan usko että mikään muu yritys antaa toisen firman alekuponkeja :D sit siinä tuli joku mini lastenvaate-kuvasto!

    VastaaPoista
  7. "Sini, mimmi kellä on kyllä omat mielipiteet, Sini on luonnonkaunis eikä meikkiä tartteis ees käyttää, tiedän Sinin myös yhden entisen kaverin kautta!"

    Joo oon kyylä. :D
    Nyt alkoi kiinnostaa, että kenen? ^^ Miksi mun kelloja ei soita? Oon vissiin tyhmä ja hidas. No jos oisin yhtään hitaampi, kävisin takaperin..

    VastaaPoista
  8. Sini: nauratat mua jälleen! :D Siis Katin,lapsesi kummin! :DD Iita on mun kummityttö,kuinka pieni on maailma?? :D

    VastaaPoista
  9. vai olikos se ees kummi?! Mut ristiäissä oli ainakin! :)

    VastaaPoista
  10. Ei oo kummi, mutta oli ristiäisissä!
    Hei me ollaan nähtykin joskus! Ihan varmasti!

    Maailma pieni paikka on ^^ <3

    VastaaPoista
  11. Aaa okka! :) No mun mielestä me ei olla nähty mut kerran piti nähdä mut sit olikohan se niin että et sit tullutkaan sillon mikkeliin tai mä olin jossain muualla sit :D olipa selvä lause!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS