14.4.2011

Kuka väitti että äitiys karkoittaa kaikki kaverit?

Mulla on ollu sika kivat viimeset 3 päivää, aikuisen ihmisen seura tekee kyllä ihmeitä! Tiistaina Minttu kävi viihdyttämässä mua ja Noukkaa, leivottiin sämpylöitä ja puhuttiin tyttöjen juttuja! Pyysin Minttua myös tuomaan mulle ginasta muutaman paidan (se siitä ostokiellosta) mut ne ei miellyttänytkään mun silmää. Hahahhaaa Minttu oli kumminkin ollut sen verran fiksutyttö ja ostanu mulle yhden toisen paidan mikä on niin kaunis sekä hyvä imettämiseen ja hintakaan ei ollut ihan kauhee, joten annan tämän ostolakon rikkomisen itselleni anteeksi ja toivottavasti myös Jossekin antaa, olenhan sentään tyttö :)

4,90€ + Minttu%Nooa
Eilinen ja tää päivä on mennyt täysin touhuillessa toverini Emman kanssa! Eilen käytiin kaupungilla höntsimässä ja ettimässä Emmalle uusia kuteita ja ihan totta, oltiin Nooan kanssa pelkästään makutuomareina, en ostanut en sitten yhtään mitään, pisteet siitä! Emma ostikin sitten ihan urakalla ja pakko myöntää et olihan se aika inhottavaa kattoa vierestä ja pitää näppinsä erossa ihanista vaatteista jotka suorastaan huusi: OSTA MINUT!  Illalla mentiin viellä istuskelemaan vanhan kaverin luokse ja tultiin vasta 10 jälkeen kotiin, kyllä olis ollu vielä vaikka kuinka paljon juteltavaa mutta joskus on pakko myös nukkua! Mä oon kyllä niin onnellinen tuosta minun miehestä kun se antaa mulle myös omaa aikaa aina kun vain tahdon <3

Tänäänkin oli kiva päivä, aamulla oli Ukko-Nooan neukku ja poika oli kasvanut taas huimasti, mitat: 5950 g, 58,5 cm. Pituus meni normikäyrillä ja paino öhhmm.. edelleen yläkäyrillä! Meidän neuvola-täti on ehkä parhain kun niin aina kehuu meitä kuinka ollaan reippaita ja Nooa on niin suloinen, väkisinkin tulee hyvälle tuulelle kun tietää tehneensä maailman ihanimman vauvan! Iltapäivästä käytiin koluamassa yks kirppari läpi mut ei sielä oikein ollut mitään, hahaa paitsi ostettiin kummatki semi-kuumat miessytkärit ja Jossellekin vietiin tuliaisiks naisversio!

Emman ostokset Noukalle sekä kirpparilöydöksiä

1 kommentti:

  1. Taas parannettiin maailmaa kun juoruttiin <3 Tämä uusiks taas joskus!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS