9.4.2011

Oldies Goldies!

Tultiin Nooan kanssa äitille Sissin ja Samun vahdeiks ja löysin tietokoneelta n. 2 vuotta vanhoja kuvia ja nyt mun on pakko jakaa ne teidän kanssa sillä niihin liittyy ihania muistoja! Valitettavasti äiti oli poistanu joitain mun kuvia vähän aika sit :/

Tässä kuvassa juhlittiin tyttöjen lakkeja ja mun valmistumista kesällä -09! Hassua että kolme meistä on jo äitejä ja kaikkien elämäntilanne muuttunu kauheasti muutenkin, eikä tästä oikeesti oo kun se 2 vuotta, ihanat<3

Täsä mie Hanna juhlin miun 19 wee synttäreitä MIKKELIN ABC:N VESSASSA, miten niin teini??!! Ja rueta nyt viel kuvia ottaa,LOL! Päästiin me vissiin baariinki asti, eiku joo ja tää olikin se kerta mistä kerroin  jossain muussakin postauksessa että jouduin lainaa kaverin papereita et pääsin baariin! Pääasia et tiimi toimii ja saadaan palautetta!

Ja tässä nää "viralliset" valmistujaiset! Oli muuten kuuma päivä ja oli vasta toukokuun loppu muistaakseni, toivottavasti enskuun lopulla olis jo yhtä lämmintä kun kaks vuotta sitten samaan aikaan! :))

Ihana Samu vähän reilu vuoden <3 Kaveri on nyt 3 wee ja istuu tossa mun vieressä pyykkipojat sormissa "Kato Hanna,eikö oo terävät kynnet"!

Sissi ihana katteli naapurin pihoja ihmeissään kun sielä oli talon rakennus meneillään! Voiii välillä minä niin ikävöin äitin ja Pasin vanhaa kotia! Niin Niin Niiiiin iso piha <3

Täsä myö 3 ihanaa, Jesse vain uupuu! <3

2 kommenttia:

  1. Meillä on muutakin yhteistä kun vaan samanlaisrt jutut, nimittäin tähtitatuoinnit! :D Mulla vaan on kaks ja enemmän tos rinnankohdalla.

    VastaaPoista
  2. Senkin olen pistäny merkille :) Aika monella on nykyää noita :/

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS