16.4.2011

Kymmenen sitä ja yhdeksän tätä

KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Typeriä ihmisiä
2. puhetyyliä "Miä ja Siä"
3. Totuuden kiertämistä
4. Astmaa
5. sylkemistä
6. Jos sanotaan vittua kokoajan
7. itteäni sillon kun oon ilkee
8. Haisevia pieruja
9. itseruskettavan hajua
10.Jos joku puhuu päälle


YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Itsekäs ja itsepäinen
2. Supersosiaalinen
3. siisteysfriikki
4. pälpättäjä
5. adhd
6. innostuva
7. toimia hetken mielijohteesta
8. äkkipikainen
9. Ihana minä <3

KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Jos tulee toimeen perheeni kanssa
2. Hyvä huumori
3. Hipsutus
4. Huomioon ottaminen
5. Saman tyyliset jutut kun itselläni
6. Tykätä musta sellaisena kun olen
7. Ihanat hampaat
8. Rahakin on ihan kivaa

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Kesää
2. Lottovoittoa
3. Että Nooa ei sairastu astmaan tai mihinkään muuhun sairauteen
4. Vois muuttaa isompaan asuntoon
5. Että mun jotkut kaverit pitäis enemmän yhteyttä
6. Saada vielä joku toinen ammatti
7. Josse olis joskus perjantai illat kotona eikä töissä :(

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. Katson puhelinta
2. Otan Nooan viekkuun
3. Toimin lypsykoneena
4. Keitän kahvit
5. Aamupesut ja pisut
6. Meen tietokoneelle

VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
1. Äiti
2. Isi
3. Josse
4. Pepita ja Tate
5.Sukulaiset, lähinnä äitin muutama sisko


NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Puhelin
2. Hiilihapot
3. Uudet vaatteet/tavarat
4. Nooa ja Josse + muu perhe <3

KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
1. Rakastan sua
2. Kohta susta tulee äiti
3. Terve poika (synnytyksessä)

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Läheisten menettäminen
2. Maailmanloppu

YKSI TUNNUSTUS:
1. Kaivan nenää kun imetän :DDDD LOOOLLL!

12 kommenttia:

  1. Minäkin kaivan nenää imettäessä! Siis OMG!!111!!

    Ai niin, enhän mää imetä..

    VastaaPoista
  2. Sini: VAi sanottasko jo ihan D44!!111 Nenänkaivaminen on mukavaa ajanvietettä, NOT! :D

    VastaaPoista
  3. nenänkaivaminen on maailman ällöttävintä! hyi

    VastaaPoista
  4. Jos anona saan kommentoida,
    niin on sulla musta aika lapselliset elämänarvot.
    Monesta kohtaa huomaa kuinka maallinen mammona ja raha ja muu on ehkä niiträ läheisiä ja omaa lasta tärkeämpiä.

    Mä oon tykänny blogisi perusteella susta ihmisenä, mutta tää kyllä muutti suhtautumista ja käsitystä paljon.
    Mutta oliks tähän jotenkin vitsikkäästi vastattu tarkoituksella tmv? Et oonks mä vaan niin daiju etten tajunnu =D

    Toisaalta, onhan sulla vielä aikaa kasvaa aikuiseksi, harmi vaan että lapsi on kasvuvaiheen keskelle tehty.

    VastaaPoista
  5. Anona saa kommentoida toki! Mikään ei ole omaa lasta tärkeämpi, tiedät varmaan sen itsekin mikäli sulla on lapsia! Tosiaankin on vitsillä tarkotettu,mähän oon yhtä vitsiä koko tyttö!

    Heitän joitain asioita sarkastisesti, eivätkä kaikki välttämättä ymmärrä että en niitä tosissaan tarkoita!
    Kun hyppäät yhden blogintekstin eteen päin,siellä kerron jostain vaatteista mitä Josse mulle osti "pidättehän mua varmasti pinnallisena" << siinä esim .yksi esim. sarkastisuuteen! :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Korjaan että kaksi tekstiä eteenpäin :)

    VastaaPoista
  7. ^^^ anonyymi taitaakin vain olla katkera kun ei omia lapsia ole... tai jotenkin muuten kateellinen! pyh ei kannata välittää, meitä on niin moneen junaan....ja jotkut jäävät valitettavasti sinne pysäkille! :D hyvin sä vedät! :DDDDD -nuokki

    VastaaPoista
  8. Hyvä, näin minä ajattelinkin ! :)
    Ja kahden pienen äitinä tiedän kyllä että mikään ei ole heitä tärkeämpää.

    Sun blogi on ihana ja pidän kovasti juuri tuosta huumoristasi.
    "Vauvablogista" jossa puhutaan niin paljon muustakin, tykkään !

    Mulla oli eilen ihan tosi paha mieli, satuin blogiasi juuri sitten lukemaan ja päätin purkaa sen sinuun. Että jos joku tässä on lapsellinen niin minä.
    Pyydän ihan oikeasti todella paljon anteeksi sanojani, en oikeasti epäillyt tuollaista tai ajattele noin, halusin vain lapsellisesti pahoitaa oman mielen lisäksi jonkun toisen ventovieraan mielen. Ja nyt tänään on ollut paha mieli sitten tästä.
    Anteeksi !
    Ihanaa että sä vastasit kommenttiin noin, sä olet uskomattoman vahva ja hyvän itsetunnon omaava ihminen, joka osaa vitsailla myös itsestään. Mulla ja monella muulla ois paljon susta oppimista.

    Anteeksi todella lapsellisuuteni, mä olen kai ihan sairas päästäni, ei normaali ihminen käyttäydy näin.
    Anteeksi.

    Jatka samaan malliin ♥

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Kritiikkiä otetaan aina vastaan! Tyylini ei ole tehdä välittömästi kärpäsestä härkästä vaan oikaista vääräkäsitys mikäli sellaisesta olisi kyse!

    Kiva että tykkäät blogistani! Saa mulle avautua,piristää päivää kummasti :DDD

    VastaaPoista
  10. oot sä aika mimmi, aika harva ottas tollasen tolla asenteella. Kiitos ja edelleen anteeksi.

    Minä en tajua itseäni, en normaalisti käyttäydy noin ja tosi harvoin kommentoin mihinkään edes. Mä ajauduin eilen illalla av-palstalle, sinne en kommentoinut vaan piti sitten sieltä tänne tulla.. tarkoituksena siis vaan pahoittaa toisen mieli ! Se ei ollut henkilökohtaisesti hyökkäys sinua vastaan, sinun blogisi vaan sattui juuri sillä hetkellä kun mä vitutuksissani sain jonkun mielenhäiriön.
    Mä olen jo pian lähes 30, mulla on paljo vähemmän aikaa kasvaa aikuiseksi ja tupla-suureksi harmiksi lapsia on kaksin kappalein vieressä todistamassa aikuiseksi kasvamistani. =|

    Kommentti ei ollut kritiikkiä, en osaa selittää, koska en ymmärrä itseäni ja tuota sanomistani, vaan pelkästään pahanolonpurkaus (ei muute helpottanu edes,päinvastoin!) eikä henkilökohtaisesti sinuun kohdistuva vaikka sinuun kohdistuva olikin. Äh en osaa selittää.

    Sitä vaan, että kyllä sun blogi antaa kuvan mitkä sulle on tärkeitä asioita ja vaikutat hyvin kypsältä ja vastuuntuntoiselta ikäiseksesi, onnekas tuo poikasi kun saanut noin ihanan äidin! Mitä blogin välityksellä sinusta saan kuvan, tykkään sinusta hurjasti ja myös blogistasi, ja ehkä se oli juuri syy miksi sinuun päädyin pahaaoloani purkamaan, koska en vain löydä susta mitään pahaa.

    Eli asian ydin: mä oon vaan sekopää ja lapsellinen, ei normaalit, varsinkaan aikuiset (ehkä jollekki 6veelle vielä sallittakoon) käyttäydy näin. Olen pahoillani, oikeasti, toivottavasti voit sen uskoa. Lupaan olla jatkossa ihan hiljaa!

    Jatka samaan malliin ! :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS