30.4.2011

So long, suckers!

Vitsit et jotkut asiat tekee mut aika surulliseks tai oikeestaan vihaseks ja surulliseks! Mä ensinnäkin inhoon riitelemistä, se on niin typerää ja energiaa hukkaavaa touhua ettei se oo ees kannattavaa ja vielä enemmän mua inhottaa perättömät jutut ja että laitetaan sanoja toisen suuhun! Puolituntemattomat ihmiset tuntuu tietävän mun ja Jossen parisuhteesta enemmän kun me itse, tää on varmaan niin tuttua muillekkin?  Yleensä mä sivuutan paskapuheet kokonaan, koska itehän sitä tietää mitä on tehnyt ja miten menee! Tänään kuulin, että Josse olis sanonu yhelle puolirandomille kun olin hakemassa kaljaa (hahaa, juttu kusee jo siinä että en oo raskaana ollessani juonu saatika hakennu bissee) että ollaan yhdessä pelkästään tulevan vauvan takia!?  Siis jaksaako ihmiset ihan oikeesti keksii muitten kustannuksella tollasta kuraa?! Jossella meinas puota silmät päästä kun kuuli että ois sanonu muka jotain tollasta! nyt vois melkeen jo heittää LMFAOT! Ja tadaa kattokaas tässä me vaan yhdessä ollaan jo kohta kolmatta vuotta, kaikkee se parisuhdekin kestää! "lapsen takia ei kannata jäädä huonoon suhteeseen" totta tuokin, mutta eihän meillä oo huono parisuhde :DD Mä oon kyllä sellanen että kiihdyn nollasta sataan sekunnissa ja lauon törkeyksiä ja Jossehan se aina ensimmäisenä saa kuulla kunniansa, vaikka ei syyllinen mun ärtyneisyyteen oliskaan, voi toista <3 

ON SE JÄNNÄ! 

tämäkin kuva on oikeesti feikki

7 kommenttia:

  1. Tia-Amanda: Eipä kestä, ihmettelin et mistä kiitti tuli mut vastasit vaan hassuun paikkaan :)

    VastaaPoista
  2. NIIIN TUTTUA! :----D Mä itse pääsin taas pääsiäisenä puskaradion listoille ja voi että, onhan se nyt kamalaa, että mä oon ollu mun miespuolisten kavereitten kanssa ulkona ja tietenkin meillä on heti jotain juttua ja kiihketä ja ääää..... Mut mä oon kans jo niin tottunu, mulle tärkeintä on että mä ite tiiän mitä on tapahtunu ja että Pauliakaan ei puskaradiot kiinnosta. :---) Kyllä se siitä!

    VastaaPoista
  3. Essi: No onhan se kieltämättä aika rankkaa! haha, ja mä oon katkera yhelle av-mammalle sen ja sen miehen yhteisestä elämästä, ajatella :DD
    niimpä, jättää mielumminn luuserit omaan arvoon! SO LONG; SUCKERS!!!

    VastaaPoista
  4. Pakko viel lisätä, että mikä ihmisiä oikeen vaivaa? Miks ei voida vaan olla onnellisia muitten puolestaa? Miks pitää vaan aiheuttaa ylimäärästä draamaa toisille? Inhoon ilkeitä ihmisiä!

    VastaaPoista
  5. Essi: Sanoppa se! Tylsät ihmiset keksii toisten pään menoks kaikkee jäynää taikka sit niillä on vaan tosi vilkas mielikuvitus!

    VastaaPoista
  6. Ja pakko viel lisää myös että salee ne urpot käy jokapäivä kyttäämässä tätä blogia, ei vissiin kannata lukee jos käy kyrpimään! :---------------D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS