4.4.2011

Huh, onneks on jo maanantai

Lauantaina olis siis superkivaa, positiivisesti olin yllättyny siitä ettei meiän porukoissa ollu mitään ylimäärästä draamaa(JES), kukaan ei riidelly (JES) ja kaikilla oli hjyvä fiilis (JES)! Joskus on myös saattanu käydä toisin, ei välttämättä just mulla ja Jossella mut sit jollain muulla ja mä en ikinä aio viettää omaa iltaa muiden sotkuja selvittämällä(älkää välittäkö kummallisesta lausemuodosta,en tajua oikein itsekään miten se näyttää noin kummalliselta,luulen että aivosoluistani tällähetkellä toimii 1/3), eikös se oo vähän ylä-aste touhua?! Mut jokatapauksessa kivaa oli!



Eilinen ei sit ollutkaan niin kiva päivä, mut kyllähän mä siitä selvisin! Pakko myöntää että kyllä silloin tällöin tuulettuminen tekee hyvää itselleen ja parisuhteelle ja Nooallakin oli menny kivasti mummilassa! Nyt jaksaa taas porskutella muutaman kuukauden! Kiitos kaikille niille joille kanssa lauantai-iltaa vietin,pusipusi!

4 kommenttia:

  1. jäätävät rajat kädes?!

    VastaaPoista
  2. Joo kato se on mun tuotemerkki! :DDD en jaksanu laittaa ku naamaa ja nukuin sen käden päällä! Ei oo maailmanloppu!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS