18.4.2011

Soini voi työntää jytkyn hanuriinsa!

Mut ei siitä sit enempää.. Mennään suoraan iloisempiin asioihin tai no surullisiin sittenkin; me ei päästy tänään ulos, koska oli ihan törkee tuuli ja olin ihan varma et oltais lähdetty lentoon ihan tosta noin vaan! Mun piti ihan mummille soittaa ja varmistaa että uskallanko laittaa Nooan partsille ottaa unosiaan ettei tuuli vaan vie sitä mukanaan :/ meillä on nimittäin niin kyny hissi että rattaat ei mahdu sinne ja oon keksiny oman uni-patentin ja se tulee tässä: Laita vauva kantokoppaan ja kanna olkkariin,seuraavaksi yhdistä kaksi (2) parveketuolia ja aseta koppa tuolien väliin tukevasti, laita harso "kopankaareen" pyykkipojilla pimentämään pienen unia, sulje vain toinen parvekkeen ovista ja avaa tuuletusräppänät jotta kuulet mahdolliset vinkumiset ja näin takaat lapsesi monen tunnin turvallisen unen! Yleensä me siis käydään eka reilun tunnin kävelyllä jonka jälkeen poika lähtee "jatkoille" parvekkeelle! Aika kätsyy!


Tän päivän ehdottomasti parhain asia on tämä meidän uusi perheenjäsen nimeltä compaq CQ56 <3 Meidän vanha pöytäkone oli viittä vaille valmis hajoamaan, pari kertaa se tilttas niin pahasti ettei meinannu enään itteään startata, sillon mua otti nimittäin pumpusta ja lujaa, kaikki meidän 2000 kuvaa olis hävinny/jääny jonnekkin uumeniin. Joka tilttauksen jälkeen mä vannotin että "nyt minä kyllä siirrän nämä meidän kuvat tikulle niin on ainakin tallessa" ja joka ikinen kerta kun se sitten tilttasi rukoilin että kumpa kone jaksaisi vielä kerran lähteä käyntiin! Nyt lopputulos on se, että n. 10 min sit sain kuvat siirrettyä tikulle ja ne ovat vihdoin turvassa!!!

kuva googlesta

 On tässä päivässä paljon muutakin hyvää esim. mun uudet vaatteet(saattehan varmasti musta hirmu pinnallisen kuvan??Toiv. ette)! Josse osti mulle ihan perus leggarit, topin, ja pari t-paitaa :) Kyllä ne uudet kuteet aina vähän mieltä piristää, vähän kyllä harmistutti kun Joos ei löytäny itelleen mitään :(

ylempi ginasta (9,90€) alempi vero modasta (4€)

4 kommenttia:

  1. Voi miten ihana pieni poika siellä nukkuukaan :)
    -hanna punainen,sinä vihreä-

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Meni hetki aikaa ennen kun hoksasin punasen ja vihreän merkityksen! ;)

    VastaaPoista
  3. Essipessi: Khyl ja Josse viel valkkas sen mulle :DD eka se olis ostanu sellasen harmaan missä oli joku säälittävä mopsi, ei oikeen iskeny! Siel on tosi kivoja teeppareit nyt,taidan käydä hakee viel sellasen tuuttipaidan,se oli ylisiisti!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS