27.4.2011

Pienen pojan isot ilot




Äidit suuret ilot löytyiskin sitten Jylhän Tiinan liikkeeltä, mutta ne taitaa jäädä haaveeks ainakin siihe asti ennen kun voitan lotossa tai sitten joku vapaaehtoinen haluaa ne maksaa, anyone? Jotkut varmasti ajattelee että turhan päiväisiä kauneusleikkaukset ym. mut omasta mielestä ihminen saa muokata itteensä jos siltä tuntuu ja kokee sen mukavaks ja uskokaa vaan että minä kokisin! :)) Miljoonia odotellessa, no okei kelpaa vaik 10 000 aluks! Eikä kyllä yhtään mun silari ym. kuumeita paranna se, ettö odotan joka päivä kun kuuta nousevaa kello puol ysiä, että Tiinan ohjelma alkaa!

13 kommenttia:

  1. Silari kuume tääläkin!!! Oon ruvennu itte säästämään niihin. :-D Ja en aijo mennä naimisiin ennenkuin omistan tissit!

    VastaaPoista
  2. Essi: DODiiiiin,asiaa! Vitsit kun mulla ei kärsivällisyys riitä säästämiseen, menee liian monta vuotta ja siinä vaiheessahan mun tissit roikkuu polvissa ellei laahaa jo maata myöten :D aika säälittävää jos 21 vuotiaan kohtalo olis se!

    VastaaPoista
  3. DAMN! Ja mä kun juuri vikisin Hassanille, että paljonkohan Tuksu maksais jos saisi osan mun rinnoista (tai siis paljonkohan Hymy tms. maksaisi) :D

    VastaaPoista
  4. Anniina: Saattas pari eugenia irrota :D Siis ei mullakaan koosta ole kiinni vaan siitä mimmoset niistä on tullut iän ja imetyksen myötä! HAH IÄN :D selityksen makua, mut siis en oo tyytyväinen :/ :)

    VastaaPoista
  5. Mieki haluun silikonit ja rasvaimun ja poskipäiden noston jne.,, :D

    VastaaPoista
  6. Hehe, no on tässä sitten jotain hyvää että mulla loppui imetys siihen kolmeen viikkoon :D Vaikka mitään muuta hyvää siinä ei sitten olekkaan ollut, koska olisin halunnut imettää!

    VastaaPoista
  7. Jep täällä ilmoittuu kans yks joka kaipaa vähän täytetty rintoihinsa. Heti toisen lapsen jälkeen mars Tiina Jylhälle kyläilee.

    Kyllä mä olen laittanut säästöön joka viikko ainakin 5 euroo. Tulee nopeesti kasaan kyllä.

    VastaaPoista
  8. Salla: Joooopas :)

    Sini: Tutun kuullosta, odotatko säkin lottovoittoa? :)

    Anniina: Oaaah, se on sun onni! :)

    Janni: Loistavaa, mehän tehdään Tiinalle jo iso tili kun marssitaan kaikki sinne ovelle + muut asiakkaat!

    VastaaPoista
  9. Mä oon kyllä kans sit messissä ku porukalla lähetään Jylhälle! :---D

    VastaaPoista
  10. Mullaki on silari kuume,ollu jo kauan mutta se vaan kasvaa kun oon kattonu kauneusklinikkaa :D Ja sitte huuliin täyttöö myös kiitos :)

    VastaaPoista
  11. Niina: Mulla kans kasvo tissikuume kauneusklinikan myötä ja tosiaan tälle simpson-huulelle vois tehdä jotain :)

    VastaaPoista
  12. Essi: Varataanko jo ajat vai säästetäänkö lisää? :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS