25.5.2011

Hanna-himaneekeri.

Välillä tulee kyl mietittyy tätä omaa roolia tässä perheessä. Mä oon mutsi, avopuoliso, kotinatsi, pimpula, jäkättäjä etc.. Mulla menee suurinosa ainakin puolet energiasta siihen että pyydän Jossea tekemään jotain ja jos se ei tapahdu sillä sekunnilla tai viimeistään tunnin sisään niin mulla palaa hermo ja rupean nalkuttamaan. "Anna mun tehdä omalla ajalla nää hommat"- oma-aika käsitys on luultavasti n. puolen vuoden päästä ja siinä välissä on pitäny muistuttaa jo miljoona kertaa. Vaikka mä olen se kuka on kotona kaiket päivät ja toinen käy töissä niin se ei silti tarkoita sitä että mä tekisin kaikki kotihommat, C'moon me ei eletä millään 50-luvulla.


Osaan myös tietyllä tapaa asettua Jossen asemaan. Joos on päivät, viikonloput ja jopa yöt töissä niin onhan se rankkaa mut mä oon röissätöissä täällä kotona! Nooan lisäks kaikki perushommat JOKAPÄIVÄ! Jos mä täällä pyydän nalkutan että jotain pitäis tehdä niin mun perässä kävellään hokien "deutschland deutschland". Onko ees kivaa?


Meidän kodin sisällissota <3

4 kommenttia:

  1. Tuttua huttua! :D -nuokki- ps. ..ei toimi tuo google-tili, vittu saatana :DD

    VastaaPoista
  2. huvittavimmat kuvat :D Way to go!

    VastaaPoista
  3. Mä niin sieluni silmin nään jo Jossen menos ympäri kämppää huutamassa "deutschland deutschland" :-----D

    VastaaPoista
  4. Nuokki: Noo tää on tätä!

    Neppari: Jets! Hitler on varmaan mun esikuva,NOT!

    Essipessi: No arvaa vaan, huomen näät sit millases keskitysleiris asutaan!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS