9.5.2011

Sairaala terkut!

2 yötä nukuttu: Tänään on siis periaatteessa meidän kolmas päivä täällä osastolla ja mä itseasiassa luulin että viimeinen mut eih. Lääkäri kävi kierrolla ja sanoin tähän tyyliin "iltapäivällä sitten nielulima tulosten jälkeen pääsette kotiin" mutta tulikin tyhmä käänne "Olkaa sittenkin huomiseen niin katsotaan tarviiko vielä lisähappea"! Mun pienelle pojalle jouduttiin laittaa eilen happiviikset ja lisähappea meni pitkin yötä!

Mä en kestä kun Nooa huutaa kun syötävä sillon kun lääkettä annetaan babyhalerilla, tönttönen säikähtää kun nenä ja suu peitetään, mut kukapa ei pelästyis jos omalle kohdalla tehtäis niin. Kaikkihan on vaan Nooan parhaaksi mut yyyyh pieni poika on niin surullinen. Tänään se kaikista pahin vasta olikin, nielulima-koe otettiin. Mä väänsin kyyneleitä aamupalalla kun en kestäny kattoo! Mä oon oikeesti tosi liikkis ja herkkä kaikelle tollaselle. Nooa on reipas <3

saa sentään omat vaatteet olla!!!

3 kommenttia:

ASIAA NÄÄS