18.5.2011

REENIÄ HORO REENIÄ!

Ainiin mikä yleiskunto? Mikä lihaskunto? Mikä kestävyys? LEPO, joo kyllähän me sen tiedän, tuttuahuttua! Ja nyt se lörskäily saa luvan loppua! Niinkun viimeviikolla mainitsin tästä mun saliaikomuksesta niin nyt sitä ollaan Fressin jäseniä ja seo vähä huippuu! Tänää käytiin personal trainerin kanssa laitteita läpi ja sovittiin uus tapaaminen parin viikon päähän, siel me sit vähän enemmän katellaan mitä MÄ haluan kuntoni/kehoni eteen tehdä vai onko mitään tehtävissä?  Anyways mä oon kyl häpihäpijoyjoy että joku harrastus löyty ja tästä mä pidän kii, tsemppiä minä! 
Tänään mä jäin heti sen startin jälkeen vähän pyöräileen, vedin 30 min sellasta intervallia että oksat pois! Oikeesti mä olin niin rikki sen jälkeen että oli pakko vähän aikaa viel hengailla sen pyörän seläs ennen ku lähin menee, ihan vähän vaa hapotti!

uuuuusi kenkä, kiitos mutsi!
 Noi uudet reenikengät on vaan sikamageet, kuva taas kerran vääristää, BUU! Niis on tollaset vähän korkeemmat varret ja toi lila on enemmän sellai neon mitä kuva antaa ymmärtää, BUU sekin vääristys.. Ostin Josse osti perus mustatcaprit hennesiltä mihin en oo kyl täysin tyytyväinen koska ne lörpähtää heti joten aion ostaa paremmat ihan urheiluliikkeestä jahka musta vähän varakkaampi taas enskuun alussa tulee! Urheiluliivit tarttu hennesiltä myös matkaan eikä nekään oikeesti kauheen tukevat oo, BUUBUU x 2! Mut on ne sentään neonkeltaset, eikse tyyli aina ratkase?

Valitusvirsi osa2. Me ei olla Jossen kanssa nähty sunnuntain jälkeen oikeestaan yhtään, kyllä me nukutaan yhdessä ja siihen se sit jääkin. Joos on kokoajan duunissa ja yhteinen aika on vähän kortilla mut ei se menoo haittaa koska meil on Nooan kans omat rutiinit ja touhuumiset, menee tää näinkin HUOM. väliaikaisesti!

"Isiiii, tuu kotiiin!!!"

3 kommenttia:

  1. Meillä on vähän samat kuviot tällä hetkellä, kun Hassan on koulussa 5 päivää ja töissä 6 päivää viikossa. Sillä on siis yksi vapaapäivä/viikko, josta aamupäivän viettää siis opintojen parissa. Eli näin meillä! Ah, onneksi sen koulu kuitenkin loppuu viikon päästä <3 Toivottavasti teilläkin hellittää pian :)

    VastaaPoista
  2. tsemppiä harrastuksen pariin,liikunta antaa kyl nii hyvät fiilikset :))
    ihanat noi kengät!!!minkä hintaset?

    VastaaPoista
  3. Anniina: Ai katos sama homma meillä! Josse kans valmistuu viikon päästä ja onneks valmistuukin! Sit se lopettaa noi toiset työt ja tekee normi ma-pe, alkaa kuullostaa jo normaalin ihmisen elämältä :D

    Tiina: Kiitos! Oikee hinta 80€ ja siitä -50% eli 40 €

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS