5.5.2011

Ukko-Nooa ja hattivatit

Hoooh viimeyö ei mennytkään sit ihan niin hyvin kun yleensä. Nooa on nukkunu reilu kk iästä eteenpäin yönsä tosi hyvin eli herää kerran vaan syömään joskus 5-7 välillä, mutta viimeyönä tapahtui jotain outoa! Nooa heräs ekan kerran puolenyön aikaan ja sit taas 3 maissa, luulen että perunaporkkanavelli nippaili masua :/ Oli aika hassua kun se heräs niin usein ja hirmu aikasin, yleensä kun saa itsekin täydet 8 tunnin yöunet (riippuen siitä koska meen itte nukkuu) niin en oo koskaan väsynytkään paitsi joskus mut sitä ei lasketa! 

Josse kerto mulle että olin eilen aamulla kävelly olkkariin klo 5.30 kertomaan, että meidän vauva on sekaisin siiis täysin C8! "Josse meidän vauva on sekasin, se ei oikeen tiedä itkeekö vai nauraako" ja olin painellu takas nukkumaan. Oon kyllä huomannu että mulla on sellasia unikausia koska mä oon nähny tän viikon pelkästään painajaisia ja näköjään houraillukkin jotain kun taas joskus menee niin etten näe mitään unia moneen viikkoon, ja ehkä parempi näin bikooos mun unet on aika villejä! Muistan vieläkin kun näin pienenä unta että uimarannalla oli hattivatteja ja ne kalastivat rapuja!


Kaikella kunnioituksella teitä kohtaan ketkä pidätte äp:n vaatteita kauniita mutta juttu on näin että toi potkupuk(l)u on ihan järkyttävä ja on muuten ensimmäinen ja viimenen kerta kun Nooan päällä näette tuon kutlakkeen!

4 kommenttia:

  1. Toi on hirmu kaponenkin, Ainolla kans kerran päällä ja jäi pieneks! Mä en oo unissakävelly taikka puhunukkaa oikee unissaa sen jälkee ku yö unet on jääny huonommalle eli noin 6kk: teen :D

    VastaaPoista
  2. Meillä kävi samalla tavalla Iliaksen kanssa, että se yhden viikon ajan heräsi aina yöllä syömään kerran vaikka juuri tuollain samalla tavalla ollut meilläkin, että nukkunut koko yön mittaiset unet tähän saakka. Mä rupesin sitten antamaan illalla sekä maitoa, maissivelliä ja vähän sosemaistiaisia (hedelmää), niin nukkuu taas yöt :)

    Ja älä yhtään välitä, mä pistin noi lähes kaikki äp-pakkauksen vaatteet vaan kiertoon eteenpäin :D Että samoilla linjoilla mennään. Mutta onneksi makuja on monia!

    VastaaPoista
  3. Voihan perunaporkkisvelli :D Nooo kyllä se Nooan masu siihen tottuu, pikkuhiljaa vaan kokeilette :) Elä oo niin hätähousu kun mie, että kaikki vaan heti :D No ei ihan noinkaa, mutta enemmän meillä oli mamilla kiire noihin uusiin kun Danilla! :D

    VastaaPoista
  4. Salla: Joutaa jäädäkki :D no ei vaa. ite en oikeen tosta tykkää :/

    Anniina: Huhhuijjaa, aika pelottavaa!
    Hehheeee mulla on kans suurinosa niistä retkuista varastossa :D

    Jenna vai Taija: Tottuu tottuuu ;D Ei ne koko elämääsä maitoa juo :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS