6.5.2011

Sanotaanko näin että ihan perseestä!!

Tulipa taas pyörähdettyä päivystyksessä, tällä kertaa ei mun vaan Nooan takia :( Mä en kestä kun se on noin kipeä, elikkä eilinen huuto ei johtunut velleistä vaan tosta kuume/räkätaudista :'(

Tulehdusarvot 8 eli ihan ok mut hengitys takkuilee, pieni käyttää apulihaksia sen minkä pystyy, BUU!! Lastenlääkäri antoi kumminkin luvan tulla kotiin, mutta jos yön aikana kuume nousee tai tilanne muuten pahenee on mentävä takaisin ja poikanen pääsee/joutuu (kummin sen nyt haluua ajatella) osastolle paranemaan! Voin kertoo että tästä viikonlopusta tulee mahtava, veikkaan ainakin ettei tää mamuska nuku metriäkään!

ps. se siitä paremmasta perjantaista :/ Mutta parempaa viikonloppua teille ja pitäkää peukkuja että toi meidän tönttönen tosta paranis ja PIAN!

5 kommenttia:

  1. Voi eiiiii! Tsemppiä paljo ja parantavia terkkuja pikkumiehelle! Toivottavasti paranee pian. Antoko lääkärissä mtn avaavaa lääkettä tai kirjottiko reseptiä esim. Ventolineen? (PS Mä oon se joka on hoitoalalla.)

    VastaaPoista
  2. Memma: Niiinpä :( No ei antanu, mä vähän ihmettelinkin sitä, oisivat antanu ees siel sairaalassa vähän sitä! Nooa on tänä aamun huomattavasti pirteempi,kiljuu ja hihkuu :D räkänen on vielä :(

    VastaaPoista
  3. Voih, koittakaahan jaksaa! Toivotaan että poitsu paranee pian :)

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä koko perheelle! Toivottavasti Nooa paranee pian! <3

    VastaaPoista
  5. Anniina: Koitetaan! Nooan yleiskuntohan on tosi jees mut se hengitys on toisinaan hankalaa!

    Essi: KIIIITOS! Pidetään peukut <3

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS