17.5.2011

Mitä Nooalle kuuluu?

Noniiin mä olen vielä hyvin hyvin katkera siitä että Josse joutu eilen jäämään ylitöihin ja en päässy Essin, Rudin ja Sinin tais sielä olla muutama muukin Suomalainen kanssa juhlistaa Leijonia. Itkin verta kun illalla kakkosta katoin ja nyt ei puhuta sellasesta kakkosesta, VIRHE VIRHE!!

Meidän tönttis sai tänään ekat rokotteet ja ei tehny ees kipeetä, ei itkun itkua :) Eikä ainakaan vielä näin 4 tunnin jälkeen mitään jälkioireita, iltaa odotellessa?

"Nooa on eloisa, jäntevä ja iloinen lapsi. Saanut rintamaitoa, ädmk:ta ja maissivelliä. Ollut sairaalassa hengenahdistuksen vuoksi, tarv. Ventoline. Iho hyvä, essex plus-voide sopii. Kääntyy vatsalleen. Juttelee mukavasti sekä seuraa Heidi-tikkua normaalisti!"

Nooa-poika 3,5 kk 7145 g, 62 cm, pipo 41 cm


Tänään me ollaan vaan ja tönttöillään, ainakin siihen asti ennen kun mä lähen ettii itelleni uudet treenivaatteet ja salikengät, ihana äitini halus ostaa mulle motivaatiokengät ja onhan mulla kohta synytkin ;)) Että siihen malliin alatte miettimään mulle lahjoja!!

kaunis kuviointi kädessäni...TAAS

7 kommenttia:

  1. Miks sulla on noin valkoiset hampaat?! Epistä! >:( :--D

    VastaaPoista
  2. Essi: Koska mä oon niin kova hinkkaamaan niitä! :D No ei. Emmä tiiä, mutsilla ja mulla on tosi valkonen hammasluusto! :)

    Sini: No niiimbäk <3

    VastaaPoista
  3. vai hammasluu, jompikumpi vai onko se sama asia :DD

    VastaaPoista
  4. Jaahas, sitä on päästy 7 kilon sarjaan painimaan :) :D Söpö toi kuva teistä! Pus!

    VastaaPoista
  5. Sulla on kyllä ehdottomasti yks parhaimmista blogeista joita seuraan! :D ja ihana NOOA! <3


    http://delalevu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Charlotte: Kiitti hei paljon! :) Nooa on söppänä <3

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS