22.5.2011

Tikku-pylly Hanna

Voin kertoo että nyt tuntuu pepussa,jaloissa,käsissä ja koko kropassa, HUHU mut on kyl hjyvä fiulis! Sillon ku asuin asslinnassa tuli käytyy paljon Lady Linen ohjatuilla tunneilla, etenkin bodypumpissa ja tänään mä tein sen taas. Aika huippua, mä oon niin innoissani tosta touhusta että jesjes!! Mua huvitti kävellä fressin rappusia alas ku näytin siltä et mulla olis kilo paskaa housussa tai lankullinen tikkuja perseessä, oikeesti mun oli pakko aina pysähtyy ku joku käveli mun takana tai tuli vastaan ettei ne naurais itteesä kuoliaaks :>> Pakko myöntää viel se, että soitin heti äitille että pistää mulle palautusjuomat valmiiks ja heittää sen mieluiten parvekkeelta koska epäilin et musta ei oo kävelee kerrostalon tokaan kerrokseen mut selvisin siitäkin! Katotaan mikä pössis huomenna? Nousenko mä sängystä ollenkaan?

Hanna pumpin jälkeen

Hei jee, huomenna alkaa taas uus viikko ja tuleva viikonloppu onkin parhautta! Saan mun mahti blogitoverin Essin meille ja me lähetään kattoo Jaree& VilleGallee uuteen amarilloon, varmaan arvaattekin missä me ollaan sillon, no HÄISSÄ!!

ps. pitäkää peukkuja että mun kroppa on huomenna toimiva ettei sitä tarvii ehjätä!

With  love,
Hanna

4 kommenttia:

  1. Tuo fiilis rääkkijumpan jälkeen on kyllä ihan parhautta :) käytkö lessmilssin jumpissa?

    VastaaPoista
  2. kunnon venytyksiä vaan kehiin!!!kyllä ne lihakset palautuu :))

    VastaaPoista
  3. Essi: KUKKUU <3

    Tiina: Kyllä maar.

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS