27.5.2011

Veren maku suussa..

Tänään olin vasta fyysisesti reilassa urheilemaan taas sitten sunnuntain jälkeen. Siis voi luoja että mä en mee sinne pumppiin ihan muutamaan hetkeen tai en ainakaan liian isojen painojen kanssa. Tänään siis juoksin 10 km crossilla ja hitto mikä fiilis! Eka kelasin et juoksen puol tuntii mut sit aattelinkin et juoksen 45 min mut siinä vaiheessa huomasin että kilometrejä oli jo melkein 8 ja päätin vetästä sen kympin ja kyllä kannatti :) On myös mukava huomata että siitä se kunto kohenee nimittäin viimeviikol ei olis ollu viel mitään jakoja, hyvä että vartin jakso juoksennella ja tänään sit rykäsin jo tunnin, HYVÄ MINÄ, TSEMII HANNA!

Illan omistin vain ja ainoastaan itelleni koska olin sen ansainnu! Hyvän juoksun jälkeen hiusvärit päähän ja vähän muuallekin mm. lavuaari oli melko musta ja samoin korvat, niska sekä OTSA????? sitä väriä meni pikkasen yli kulmakarvojen, olis ehkä sittenki pitäny käyttää ylimääräinen väri kulmien värjäämiseen, mitä mieltä?? Ihollani tällä hetkellä kuivuu maailman helpoin rusketuskeino jaaaa loput varmaan arvaattekin! Olen myös hiukan masentunut koska meillä ei oo jääkaapissa kun valot eikä mun piirakoiden päälle ole kuin voita, mut onneks Jaffa pelastaa!

Ja onneks mun jutut on myös sitä luokkaa että taidan lopettaa tämän tähän tältä erää ja käyn odottelemaan huomista!!! ESSSIIIIIII  TERVETULOAAAAA!!!

2 kommenttia:

  1. Mitä itseruskettavaa käytät? Ja onks se sellasta mikä ei tee ihosta oranssihtavaa? :D Kun haluaisin kans kokeilla jotain, mutten tiedä mikä ois hyvä ja nopee.

    VastaaPoista
  2. Ano: Kicksin omaa, maksaa vaan 9,60€ Mut jos olisin rahakas niin käyttäisin xen-tanin ja se on OIKEESTI ruskee! Voin laittaa johonkin postaukseen kuvan kun käytin sitä! Kaikki itseruskettavat on vähän oranssahtavia,valitettavasti HUOM! paitsi se xen-tan!! Mut kickin ruskettaa nopeesti ja ihan hyväkin :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS